Általános szerződési feltételek
a Tonicfactory Kft. webshop áruházában (www.gintonik.hu) elektronikus úton megrendelést leadó fogyasztók részére.
A webshop üzemeltetője:
Cégnév: Tonicfactory Kft.
Székhely: 2096 Üröm, Kövirózsa utca 5/A
Képviselője: Sebestyén Norbert, ügyvezető
Adószám: 27975097-2-13
Közösségi adószám:
Cégjegyzékszám: 13-09-206391
Tel.: +36703713961
E-mail: info@gintonik.hu
Bevezetés
A megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy számára a webshopon leadott megrendelés, illetve a Vásárlási szerződés és feltételek elfogadása fizetési kötelezettséggel jár.
A termékek kiszállítása kizárólag Magyarország terültére történik, külföldi címre szállítandó megrendelés teljesítését a Tonicfactory Kft. nem vállalja.
A megvásárolt termékeket tilos tovább értékesíteni. Az áru átvételkor kapott számla a termék származásának igazolására továbbértékesítés esetén nem alkalmas.
A Tonicfactory Kft. csak a gintonik.hu oldalon (a továbbiakban: webshop), a cég logójával és adataival jól felismerhetően azonosított internetes katalóguson keresztül az általa gyártott és forgalmazott alkoholmentes és alkoholtartalmú termékekre (a továbbiakban: termék), illetve kiegészítő eszközökre leadott rendelésekért felel.
A vásárlási szerződés a Tonicfactory Kft. mint eladó (a továbbiakban: Gintonik.hu), és a rendelést leadó magánszemély, vagy vállalkozás, mint megrendelő (a továbbiakban: megrendelő) között jön létre az adott megrendeléssel.
A Gintonik.hu kijelenti, hogy mind a webshop működtetéséhez, mind a termékek értékesítéséhez az összes jogszabályban előírt szakhatósági engedéllyel rendelkezik.
A termékre vonatkozó vásárlási szerződést a Gintonik.hu írásban megkötött szerződésnek tekinti, melyet a rendelésszámon rögzít, és amely utóbb is hozzáférhető. A szerződés nyelve a magyar nyelv.
A megrendelő a vásárlási feltételek megismerése és maradéktalan elfogadásával az alábbiak szerint köt szerződést a Gintonik.hu-val.
1. Tájékoztatás a termék lényeges tulajdonságairól
A webshopban a termék adatlapján feltüntetésre kerülnek az azzal kapcsolatos tudnivalók, a fogyasztást segítő információk, amelyek az előzetes tájékozódást segítik. A megrendelő által megvásárolt és átvett termék csomagolása tartalmaz minden információt, amely feltüntetését jogszabály előírja.
A vásárlási szerződés elfogadásával a megrendelő kifejezetten rögzíti, hogy a megvásárolni kívánt termék(ek) minden lényeges tulajdonságáról meggyőződött.
2. Árak
A webshop oldalán a terméklistában és a termékek adatlapján feltüntetett ár az adott termék bruttó fogyasztói ára, mely tartalmazza az ÁFÁ-t.
Az árak az adott terméklista visszavonásáig, illetve módosításáig érvényesek.
A Gintonik.hu kötelezettséget vállal arra, hogy vásárlás esetén a kiválasztott terméket a megrendelés napján érvényes bruttó fogyasztói áron számlázza ki a megrendelőnek. Ezt az árat a megrendelésre küldött visszaigazolás is tartalmazza.
A fogyasztói áron felül a megrendelőt a szállítási költség is terheli, amelynek összege rendelésenként változhat, a rendelés összege és a szállítási cím függvényében.
A Gintonik.hu a webshopból való vásárláshoz igénybe vett eszköz használata során nem alkalmaz emelt díjat.
Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen, a megrendelő érdekkörébe tartozó okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.
3. Regisztráció
A megrendelő regisztráció nélkül is szabadon nézelődhet, válogathat és vásárolhat webshopunkban. A regisztráció ingyenes és semmilyen kötelezettséget nem von maga után, bármikor törölhető. Vásárolni és regisztrálni csak 18 éven felülieknek lehet. Vásárláshoz és regisztráláshoz meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét, mint azonosítót. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el.
A vásárláshoz és regisztrációhoz szükséges adatok megadása a megrendelés teljesítéséhez és a számla kiállításához szükséges. Az adatok helyességét a megrendelő bármikor ellenőrizheti és módosíthatja, törölheti jóváhagyás előtt. Gintonik.hu biztosítja, hogy a megrendelő az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibákat szerződési jognyilatkozatának megtételét megelőzően kijavíthassa. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a megrendelőt terheli. A Gintonik.hu a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a megadott adatok valódiságát jogosult ellenőrizni.
A webshop használata során felmerülő, személyes adatok védelmével és kezelésével kapcsolatos tájékoztató a honlapon az Adatvédelem oldalra kattintva érhető el.
4. Bejelentkezés
Amennyiben a megrendelő regisztrálta magát, a továbbiakban az azonosító és a jelszó megadásával bejelentkezését végrehajthatja a [Bejelentkezés] menüpontban. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az [Elfelejtettem a jelszavam] gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküld egy új jelszót.
5. Vásárlás menete, kosár összeállítása
Böngésszen a termékek, illetve a termékkategóriák közt! A Webshop menüpontra kattintva találhatja termékeink listáját. Alapértelmezett módban a lista népszerűség szerinti sorrendben van. Amennyiben Ön másfajta elrendezést szeretne, az első sor feletti, jobboldali lenyíló menüben kiválaszthatja, hogy a népszerűség, újdonságok vagy ár szerint kívánja rendezni a termékek listáját.
A webshopban megtalálható valamennyi terméket megvásárolhatja a kiválasztott áru melletti “Kosárba teszem” gombra kattintva, ezzel a termék belekerül az ún. elektronikus kosárba, mely tárolja és összegzi a vásárlásra kiválasztott összes terméket.
Amikor kiválasztott egy terméket, melyet meg szeretne vásárolni, állítsa be a gomb mellett található „-„ és „+” jelekkel , hány darabot kíván rendelni, kattintson az adott termék mellett található „Kosárba teszem” gombra.
Ekkor egy felugró ablakban megjelenik, hogy a terméket sikeresen hozzáadta kosarához. Ha kívánja, azonnal meg is vásárolhatja a terméket, de egyszerűen folytathatja a tovább a böngészést is. A feltüntetett árak bruttó árak, tehát az áfát tartalmazzák.
Amikor már minden választott terméket a kosárba tett, a menüsorban található kosár ikonra kattintva ellenőrizheti annak tartalmát (illetve a vásárlás folyamán is végig nyomon követheti). Igény szerint még változtathat a megvásárolni kívánt termékek mennyiségén, illetve törölhet is a listáról, ha szeretne.
A vásárlás befejezéséhez kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. A következő oldalon a kérjük, körültekintően adja meg adatait a számlázás, valamint a szállítás miatt. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesíthetiette vásárlását.
Az adott megrendelés elküldött adatait az elküldést követően már nem lehet javítani, amennyiben erre mégis szükség van, kérjük, jelezze azt a Gintonik.hu munkatársainak a fenti elérhetőségek (telefon, e-mail) egyikén. A megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. A megrendelő a rendelés jóváhagyásával elfogadja a vásárlási szerződést. Az itt leírtak be nem tartása esetén szerződésszegést követ el, és az ezzel okozott károkért kártérítési felelősség terheli.
6. Fizetési módok és feltételek
A megrendelés utolsó fázisában válassza ki, hogy milyen fizetési módot szeretne.
Megrendelt termékeit online bankkártyával, előzetes banki átutalással vagy készpénzben a házhoz szállításkor, a csomag átvételekor fizetheti ki.
Online bankkártyával: A felhasználó online, bankkártyával tud fizetni az Paylike biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Nem tároljuk az Ön kártya adatait, azt kizárólag a bank használja és kizárólag az aktuális fizetési folyamatban. Amennyiben a bankkártyás fizetést követően nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a weboldalra, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző “Vissza/Back” vagy a “Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a weboldalra, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Banki átutalás esetén minden esetben előre kell fizetni, csak a teljesítés után szállítjuk a csomagot. Amennyiben banki átutalással kíván fizetni, a megrendelés leadását követő 72 belül tudja átutalni az összeget. Ha a rendelés ellenértéke a megadott időn belül nem érkezik meg a megadott számlára, a Gintonik.hu eláll a szállítástól.
7. Megrendelés visszaigazolása
A megrendelése elküldése után megjelenő oldalon újra láthatja megrendelése adatait. Automatikusan kap egy megerősítő e-mailt is, ami visszaigazolja megrendelését.
A webshop rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-számot (rendelésszámot) ad, melyet a rendelés elküldését követően a megrendelő által megadott e-mail címre küldött, automatikus visszajelző e-mail is tartalmaz. Az automatikus visszajelzés még nem jelenti a megrendelés elfogadását!
Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes.
A beérkező megrendelések feldolgozását követően a Gintonik.hu munkatársa e-mailben visszaigazolja a megrendelést, mely tartalmazza a szállítás adatait is.
A vásárlási szerződés e visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést a Gintonik.hu 3 munkanapon belül nem igazolja vissza, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttsége alól mentesül.
Amennyiben probléma merülne fel a rendeléssel kapcsolatban, a Gintonik.hu munkatársa emailen vagy telefonon felkeresi a megrendelőt.
Amennyiben esetleges technikai hiba miatt a visszaigazolás nem érkezik meg a megrendelőhöz egy munkanapon belül, kérjük jelezze azt a Gintonik.hu munkatársainak a fenti elérhetőségek egyikén.
8. Szállítás
A szállítás teljesítéséhez szükséges magyarországi szállítási címet a megrendeléskor a megrendelő választhatja meg. Az Ön által megadott szállítási címre visszük ki a megrendelt termék(ek)et, ahol azt helyben, személyesen veheti át.
Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük, ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomagok kiszállítása munkanapokon munkaidőben, általában 8-17 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt. Amennyiben sérült csomagolásban érkezett önhöz a csomag, és/vagy a termék sérülését is észleli, az eseményről jegyzőkönyv felvétele kötelező, melyet a kiszállítást végző futárszolgálat munkatársa Önnel együtt készít el a hibás kiszállítással egyidejűleg. Kérjük, ilyen esetben ne vegye át a sérült csomagot!
Kérjük, hogy ilyen esetben haladéktalanul jelezze a problémát ügyfélszolgálatunk felé a fent megadott telefonon vagy emailben, hogy azt mielőbb orvosolhassuk.
Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, akkor a Gintonik.hu jogosult a szerződéstől azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül, egyoldalúan elállni. Amennyiben a vételár már kiegyenlítésre került, azt a Gintonik.hu 14 napon belül a megrendelőnek a megrendelés kifizetése során használt lakossági folyó-, illetve bankszámlaszámára visszautalja.
A megrendelés teljesítésekor, a megrendelő által jelzett mennyiségi vagy minőségi kifogás esetén az azzal érintett termék visszaszállításra kerül, jogos reklamáció esetén a Gintonik.hu új szállítási időpont egyeztetése céljából telefonon felveszi a megrendelővel a kapcsolatot és az ismételt kiszállítást többletköltség felszámolása nélkül teljesíti.
A megrendelő vállalja, hogy a termék átvételéről és árának kifizetéséről a megrendelésben foglaltak szerint gondoskodik, azzal, hogy azt a megrendelőnek nem szükséges személyesen átvenni, ugyanakkor a terméket csak 18 éven felüli személy veheti át.
9. Vásárlástól való elállás
A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a megrendelőnek lehetősége van az adott megrendeléstől indokolás nélkül elállni, az erre vonatkozó egyértelmű, írásbeli nyilatkozat útján a megvásárolt termék egyidejű visszaküldése mellett. Az elállási igényt a megrendelőnek legkésőbb a termék átvételét követő 14. nap végén kell elküldenie a Gintonik.hu postai-, vagy elektronikus levelezési címére.
Ha az elállás rögtön a kiszállításkor történik meg, a Gintonik.hu vállalja, hogy saját költségén visszaszállítja az árut. Amennyiben az elállásra nem a kiszállításkor kerül sor, a visszaküldéssel felmerülő költségeket a megrendelő köteles megfizetni.
A megrendelő csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható termékek esetében gyakorolhatja az elállás jogát, és csak abban az esetben, ha a terméke(ke)t hiánytalanul és sértetlen állapotban a bolti nyitvatartási időben személyesen behozza, vagy egyéb módon visszajuttatja a Gintonik.hu fenti címére és egyidejűleg nyilatkozik az általa kifizetett vételár visszafizetésének módjáról.
A megrendelőt nem illeti meg az elállás lehetősége, amennyiben a termék külső csomagolását felbontotta, vagy az a megrendelőnek felróhatóan megsérült, annak korona-/csavarzára nyitott, zárjegye, vagy garanciagyűrűje, illetve azon lévő garanciahidak elszakadtak.
Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a vételárat a Gintonik.hu legkésőbb az elállás beérkezésétől számított 14 napon belül banki átutalással visszatéríti a termék árát a banki átutalással.
Tekintettel arra, hogy a megrendelés teljesítésével kapcsolatban a vonatkozó jogszabályban foglalt, egyéb költségek a Gintonik.hu esetében nem merülnek fel, azok megtérítésére a megrendelő nem köteles.
10. Szavatosság
A Gintonik.hu a jogszabályok által előírt kellék-, és termékszavatosságot vállalja az alábbiak szerint, azzal, hogy a termékhez jótállás nem kapcsolódik.
Kellékszavatosság
A megrendelő – választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet.
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Gintonik.hu számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását – végső esetben – a szerződéstől elállhat. A megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni.
A megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb, annak felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a megrendelő kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a megrendelő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Termékszavatossági igényként a megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, a gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. E hibát a megrendelőnek kell bizonyítania. Termékszavatossági igény kizárólag a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényt a megrendelő a gyártóval szemben érvényesíthet.
A vásárlási szerződés határozott időre szól, a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba és a megrendelés teljesülésével megszűnik. A szerződés mindaddig hatályban marad, amíg a felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.
11. Panaszkezelés rendje
A Gintonik.hu elkötelezett amellett, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.
Amennyiben a megrendelőnek mégis valamilyen panasza lenne a vásárlási szerződéssel, vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy azt a „Kapcsolat” menüpont alatt található e-mail címre küldheti, vagy jelezheti az ott megadott telefonszámon, illetve postai levél útján is közölheti. Cégünk a panaszt legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és írásban tájékoztatja a megrendelőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a megrendelő rendelkezésére.
A termék átvételét követően annak minőségére vonatkozó panasz eljuttatása és kezelése a fentiekben leírt módon történik, a kivizsgálás érdekében a Gintonik.hu a termék visszajuttatását kérheti a megrendelőtől, a panasz jellegének megfelelő esetleges laboratóriumi vizsgálatok elvégzéséhez. Jogos minőségi kifogás esetén, amennyiben a hiba oka nem a termék átadása után keletkezett, a Gintonik.hu a terméket térítésmentesen kicseréli vagy a megrendelő kérésére a vételárat visszafizeti.
A vásárlási szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.